Isnin, 18 April 2016

BENTO...Sarapan pagi....Bento utk BB Fatin bawa ke sekolah... ( Bulan March 2016)

Sarapan pagi anak2 dan Bento utk BB Fatin

Assalamulaikum semua ..lamanya saya tak  taip N3 di sini ..kesibukan melanda....Alhamdulillah...Sarapan pagi anak2 dan Bento utk BB Fatin ke sekolah..
utk kali ini Aida cuba kumpulkan ke semua BENTO2 Fatin yg menarik telah dioperasi seawal pagi sepanjang  bulan March 2016
dengan penuh kasih dan sayang...semoga ilmu diberkati serta dirahmati selalu... menjadi anak2 yg soleh soleha dunia akhirat... I ❤ U
Dr opis kecil  #Sentuhan Rasa kasih Mama Aida# 
❤❤❤❤❤❤❤❤





2 March 2016
Sarapan pagi dan Bekalan Bento utk BB fatin semlm & hari ini .. ‪#‎Nasi‬Goreng si Olaf Frozen. ... ❄❄
Jom gi sek. .. Belajar sungguh2 ya BB Fatin dan abg uda... πŸ‘πŸš˜πŸš˜πŸšŒπŸšŒπŸŽ“πŸŽ“πŸ“šπŸ“š






3 March 2016
Sarapan pagi anak2 sek dan suami sebelum gi kerja... pepagi wat yg mudah2 jer...Bekalan Bb Fatin ke sekolah. ..
‪#‎mee‬ goreng, Roti sapu jem dan jagung rebus jer...🍝🍝🍞🍞🌽🌽
‪#‎Psssttt‬ pinjam bulu mata ceh Ta kejap...hahaha ... jgn kecam saya tau... 



7 March 2016 
Assalamualaikum dan selamat pagi...
Sarapan pagi dan bekalan fatin utk ke sekolah hari ini... Alhamdulillah ..


9 March 2016
Meegi goreng boh kicap jerr sarapan utk hari ini...Bento BB fatin bawa gi sek same...🏑
‪#‎Meegi‬ Goreng bersama telur dadar Goreng Gerhana Matahari. ..hahaha gasak situ...πŸŒ‘πŸŒ’πŸŒ“πŸŒ”πŸŒžπŸŒšπŸŒšπŸŒ„πŸŒ†


πŸ˜πŸ˜πŸ˜˜πŸ˜˜πŸ‘πŸŒ„
πŸ˜ŠπŸ˜ŠπŸ˜„πŸ˜„πŸ˜ƒ





11 March 2016

Assalamualaikum dan Salam pagi Jumaat yg berkah wat semua ...😘😘😘
Alhamdulillah...Sarapan pagi Dr opis ‪#‎SentuhanRasaKasihMamaAida‬ utk anak2 dan bento BB Fatin hari Last bawa gi sek. . minggu terakhir sebelum cuti sekolah bermula. ..
‪#‎Mee‬ Hoon Goreng putih bersama Bear putih yg comel muahhhh2.. πŸ¨πŸ¨πŸ¨πŸΌπŸΌ
P/s: untuk matlamat semua customers... ‪#‎opis‬ ‪#‎SRKMA‬ pun akan cuti beroperasi wat sementara ..selama seminggu ya.. ..kami nak gi rehat2 bercuti jap...
In sha Allah kita jumpa lg nanti. .TQ semua atas sokongannya. ..happy holidays dan take care. .wassalam. ..



21 March 2016 
Cuti sekolah dah abisss... anak2 mula bersekolah hari ni.... setelah bercuti penggal selama seminggu...
Pagi ni tersedar bangun pun dah agak lewat....cuma dpt godak2 kan air susu ,‪#‎Roti‬ sapu kaya dan buah betik jer bento fatin ke sekolah pagi ni... tak ada deko2. . Tak kisah le yg penting ada sarapan pagi ni kan...kan....πŸ˜œπŸ˜œπŸ˜œπŸ˜˜πŸ˜˜πŸ˜™
😘😘


😘😘

3 ulasan:

  1. Described well! I really liked it, you gonna check this one mobile app development
    Thanks

    BalasPadam
  2. Menarik!! Memang tgh plan nak sediakan anak2 bento jugak ni. Tq

    BalasPadam
  3. Such an amazing post
    Nice work
    check this for more-http://freeprintablecalendar123.com/2016/09/13/october-2017-moon-phases-calendar/ and
    http://freeprintablecalendar123.com/2016/09/06/october-2016-printable-calendar-templates/
    You may love it
    Thank You!

    BalasPadam