Sabtu, 29 Jun 2013

Karipap citrasaku Tempahan Terlaris di di Rumah aku. (My home sweet home)....Alhamdulillah...dan Burger Malaysia juga ...Tempahan lagi Alhamdulillah...

Tempahan yg terlaris di "Sentuhan Rasa Kasih Mama Aida "Rumah aku. (My home sweet home)......Alhamdulillah...
walaupun hanya kecil2an namun saya Happy...Terima Kasih Allah dan kekawan semua yang tak jemu2 memberi sokongan ....syukuran....


Ready Standby ...Alhamdulillah siap sudah 120biji  ++ mengelim dan mempacking karipap inti kentang + ikan bilis utk May Noor Fazilah Wati Abdullah...standby utk digoreng @ utk terus di ambil .... — di Rumah aku. (My home sweet home).


Alhamdulillah selamat delivery 60 biji karipap kentang dan sadin siap digoreng utk shima Roshima Baba....10q shima ... — di My Sweet Home / Rumahku Syurgaku..


Alhamdulillah....60 biji Burger Malaysia dah siap utk En. Azman Ina...standby utk di bawa ke surau mlm ni .....10q EN. Man... — di Rumah aku. (My home sweet home).


SEMOGA IANYA AKAN DIBERKATI DAN USAHA DIPERMUDAHKAN SELALU SERTA DIMURAHKAN REZEKI HENDAKNYA ..INSYALLAH..AMIN...

Di "Sentuhan RasaKasih Mama Aida " My Sweet Home / Rumahku Syurgaku..

Klu berkenan boleh pm / sms/colling2 Aida ....cuma penghantaran tu yg ada masalah sikit....klu dapat datang rumah ambil...lagi Terbaik terbaik terbaek :) klu area melaka lagi cantikkkkk ...senang sikit ..nak berurusan dan delivery by hand jeee.....Jutaan terima kasih didahulukan...atas sokongan anda muahhhh ♥ :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan